:: follow me :: tq so much be my follower ::

Monday, April 5, 2010

superb

motip aku susun mcm tu ayat2 cinta aku??takde motip la..saje jer..bace jugak tau, jangan tak baca pulak..tq

hoh..sempat menulis buat seketika sebelum aku masuk bilik..masuk bilik buat apa??tido la..eh, lupa pulak..aku tak isyak lagi ni..kalau kat umah mak aku, mampus kena marah..ehehehe..liat sikit la tapi aku solat jugak tau..best ooo ABPBH 09 ni..tak sangka aku sebegitu excited..mula2 duk mengadap pc layan facebook, tiba2 aku tengok pengacara best sangat oo..sharifah shahira dengan raja azura..kombinasi yang sangat besh dan sempoi gitu..sampai aku sanggup tinggalkan pc aku n duduk mengadap tv..siap bawak keluar bantal aku lagi..nak landing depan tv punya pasal..

sangatlah tak mengecewakan dengan persembahan artis yang top2 belaka..this year memang superb aku cakap..rugilah sape tak tengok..pemenang ABP tahun 2009 mestilah Datok Siti Nurhaliza yang cantik dan menarik itu..sungguh cantik dia..memang pakej yang cukup sempurna..alahai, bertuahla Datok K dapat isteri semanis dia..sapa nak carik calon isteri macam Datok Siti??ni ha, ada sorang lagi yang single ni...sape??ehehhe..malu den...den la..

**sekarang ni aku dah fall in love la with someone...saspen2..dengan sape ser??dengan Black..senyuman dia sangatla indah memukau aku..ahahha..janganlah cakap Black tak manis ye??black kan hitam2 si manggis..owh, suka hati aku je guna peribahasa yang tak tau betul ke tak..dh la, aku nak masuk tido..mimpikan senyuman black yang MANIS macam gula tu..

choww..

No comments:

Post a Comment