:: follow me :: tq so much be my follower ::

Friday, April 9, 2010

ciri-ciri lelaki yang tak boleh nak percaya

ciri-ciri jantan yang tak boleh blah...dalam kata lain, tak boleh dipercayai la..owh, aku panggil jantan k kat cni..sebab aku rasa jantan-jantan ni tak sama langsung dengan lelaki..ahaha..oklah, aku nak berkongsi rasa di sini..apa agaknya ciri-ciri jantan yang tak boleh dipercayai langsung..

penipu - yang ni memang aku paling tak suka..segala benda nak tipu..masa bercinta dah pandai nak tipu, kalau dah kawin siapla jantan ni akan kencing kita..masa bercinta tipu cakap ada spm, walaupun sebenarnya sekolah sampai darjah 6 je..apa la salahnya jantan2 ni berterus-terang..kalau si gadis tu dah sayang kat si jantan, dia mesti boleh terima seadanya..kan2??ikut pengalaman aku la kan??terus terang lah, ape susah..kalau si gadi tak leh terima, jantan ni haruslah redha je..ada la gadis lain yang suka kat si jantan ni nanti(tu pun kalau perangai dah berubah)..ni tak, nak tipu macam tu..apa kes kan??aku pun dah naik hantu dengan jantan2 yang suka menipu ni la..sebab aku pernah jugak kena..owh..bodohnya aku kan??

suka mintak duit dengan orang - orang maksud aku gadis nya sendiri..ni lagi 1 perangai jantan yang tak boleh dipercayai..sah2 jantan ni dah kerja, buat ape nak mintak duit dengan si gadis tu??eh jantan, tak malu ke??dah nama lelaki, yang patut jadi pemimpin..bukan pengikis harta perempuan..aku pun tak tau apa motip diorang ni la..duit gaji ada tapi tak tau hilang kat mana??ada perempuan lain kot..ahahaha...sila berhati-hati ye kaum hawa sekalian..

suka guna harta benda orang - part ni memang aku tak boleh blah la..dah nama jantan, pandai2 la beli harta sendiri..yang nak guna harta si gadis tu kenapa pulak??tak malu ke??pastu duk cakap dekat kawan2 yang itu harta sendiri..titik peluh sendiri..ahaha..gilos..

handset sentiasa disorok kan - kalau dah handset jantan ni kita nak pegang pun tak leh..maksud aku pegang je, bukan godek2 handset tu..memang sah2 la dia ada nak sembunyikan sesuatu dari si gadis..mungkin jantan tu ada chikaro lain..or mungkinkah die ni ah long..or maybe dia ada la tu benda yang dia sembunyikan..pada pendapat aku la kan, kalau seorang lelaki tak berapa nak kisah kita nak pegang jap handset dia, dia memang jujur dengan kita.aku lah cakap kan??betul tak?

cakap tak serupa bikin - ermm..dah nama jantan, memang akan cakap belit2..tak sama dengan lelaki..semalam si jantan ni cakap macam ni, esoknya cakap lain..haru beb..time bercouple memanglah boleh maafkan..tapi kalau dah kawin pun si jantan ni buat macam tu..tunggang langgang la rumah tangga.

gila marah kalau kita coll dia - ade ke macam ni??mestilah ada..mesti korang2 tau kan kenapa dia marah..yelah, maybe dia tengah dating dengan cikaro lain ke, tiba2 si gadis coll..mestilah kantoi kan??dah nama jantan memang macam tu lah..

so, nasihat aku la..kalau korang2 jumpa lelaki yang macam ni baik tak payah lah..tak menyenangkan pun..menyusahkan ada la...buat hati jadi sakit lor..baik putus sekarang dari bercerai bila dah kawin..aku bukan pandai sangat, tapi aku cuma nak berkongsi rasa je..kepada lelaki2 yang baca, aku mintak maaf k..jangan terasa pulak..tapi kalau terasa tu, maaybe dia salah sorang yang tak boleh dipercayai kot..hahha..

23 comments:

  1. nasib baik bob orangnya baik (Bob),,dan mtk2 baik selamanya...jgn aku yg jd jahat plk nnt dh

    ReplyDelete
  2. i have actually been having problem to print tags, considering that i had my computer system cleanded out & worked on I have
    actually been having problem attempting to make labels.


    Feel free to surf to my web site: ktac.us

    ReplyDelete
  3. What's up to every body, it's my first go to see of this web site; this weblog consists of amazing and in fact good data
    in favor of visitors.

    my weblog; xerox 8560 specs

    ReplyDelete
  4. This became wonderful to see your process, it adds even more
    value in your work.. You're very talented ma'am!



    Feel free to visit my blog post: ,cheap xmas earrings

    ReplyDelete
  5. Many thanks so much.

    My homepage Xerox phaser 8560 driver

    ReplyDelete
  6. Ah, don't know how I skipped that regarding the variation number. Though the hilarious point is that the unsigned motorist on the ML-1210 web page is also version 3.01. Anyway, I will certainly update the post to make this a little additional clear.

    My blog: Xerox phaser 8560 ink

    ReplyDelete
  7. Just wondered exactly what does a purple hue(glow) mean using a gem (diamond or CZ)?

    As well as a dark yellow hue (glow)both within black light?
    ?

    Feel free to visit my website ... ,cheap earring shop

    ReplyDelete
  8. Is there a way to alphabatize the labels once you receive them entered?


    Here is my webpage; www.nepalmelbourne.com

    ReplyDelete
  9. I enjoy these earrings. There're so pretty.

    My weblog ... ,cheap earring sets women

    ReplyDelete
  10. This suggestion genuinely is the most convenient method to make tags for people that
    have a difficult time making labels. If you are having trouble with positioning, you can easily adjust frames
    and tabs to position it much better for on your own.



    Take a look at my blog xerox phaser 8560 manual

    ReplyDelete
  11. i have been having difficulty to print tags, given that
    i had my computer cleanded out & dealt with I have actually been having trouble attempting to make tags.



    My web blog :: Xerox phaser 8560mfp

    ReplyDelete
  12. Howdy just wanted to give you a quick heads up and let you know a few of the
    pictures aren't loading properly. I'm not sure why
    but I think its a linking issue. I've tried it in two different browsers and both show the same outcome.

    Feel free to surf to my website; pilgrim jewellery stockists [http://ali2s0nhbo.modwedding.com/diary/diary_entries/2527241]

    ReplyDelete
  13. Hi, always i used to check webpage posts here early in the dawn, since i enjoy to
    find out more and more.

    my homepage; hultquist jewellery london

    ReplyDelete
  14. The item I most covet from the Duke & Dutch range is the
    bird sitting for a branch pendant.. things soooo
    stunning! enjoy it all! absolutely beautiful things!

    ! :-)

    Feel free to visit my web site; ,jewellery discount codes

    ReplyDelete
  15. I am really impressed with your writing skills and also with the layout on your weblog.

    Is this a paid theme or did you customize it yourself?
    Anyway keep up the nice quality writing, it's rare to see a great blog like this one these days.

    Also visit my web page - LG 42LS5600 TV

    ReplyDelete
  16. Everyone loves these earrings. They can be so pretty.


    My homepage - ,cheap earring studs for women - http://www.hostimizer.com/ -

    ReplyDelete
  17. Hello to all, how is the whole thing, I think every one is getting more from this web page, and
    your views are pleasant in support of new visitors.


    My website hultquist jewellery copenhagen

    ReplyDelete
  18. These conveniences (we counted 5) ought to
    make you take into consideration purchasing multi-function
    printers. There are lots of printer brand names online that deal more advanced
    features. It's handy if you search for these multifunction printers on amazon, checked out reviews and discover an inexpensive multifunction printer for on your own.
    +1.

    my page :: xerox phaser 8560dn - marketerspantry.com -

    ReplyDelete
  19. hello my label tong in khmer(cambodia) electronic and circuit are
    my favor however i can't make it that now it so wish to attempt as well, might some one tell me the best ways to make PCB ... ple send photo and specific of them to my email, thanks ...

    My site ... xerox phaser 8560 ink

    ReplyDelete
  20. When I initially commented I clicked the "Notify me when brand-new remarks are included" checkbox and now eachtime
    a remark is added I get several e-mails with thesame comment.
    Is there any way you can remove me from that service?

    Thanks!

    my homepage ... xerox phaser 8560 ink

    ReplyDelete
  21. It functions! And that's truly great that you posted this information ... I can not point out the exact same for Samsung that is proposing something they did not examination!
    Delighted brand-new year!

    Here is my webpage; xerox phaser 8560 ram error

    ReplyDelete
  22. It's difficult to find knowledgeable people in this particular topic, however, you sound like you know what you're talking about!
    Thanks

    Here is my weblog - xerox 8560 review

    ReplyDelete