:: follow me :: tq so much be my follower ::

Monday, April 5, 2010

oh mak cik

bila dah buat satu2 kesalahan baru aku rasa susah hati..aishh..aku TERkurang ajar ke??rasa macam tak je..alkisahnya, semalam dalam pukul 3:35:05 pm..(aku godek2 balik received call kat handset aku yang teramat canggih ni) ada la mak cik tu coll aku..aku nak panggil mak cik ape ye??haa..mak cik yah..ermm..siapa mak cik yah ni??dia adalah emak kepada SA aku??SA = secret admire..ahahha..perasan pulak aku..

mak cik yah said : "mai buat ape??..dah makan lum??datanglah umah mak cik.."

aku main tibai je letak banyak2 soalan ni..maap yerk..n skrg ni aku nak menjawa pulak..

aku said : tengok tv ni(lemah lembut aku jawab, sopan santun ok)..dah mkn(walaupun aku lapar tahap dah nak gastrik dh)..owh, seganlah mak cik..tengoklah macam mana..(padahal aku dah set dalam otak aku, aku tak nak g)

dan lepas tu, aku tak dengar dah suara mak cik tu..tak tau kenapa tiba2 diam je..aku pun tekan je la butang merah kat handset aku..hahha...kejam ke??tak lah..dah tak dengar kan..nanti membazir pulak kredit mak cik yah..heheh..

lepas tu handset aku berbunyik lagi..tapi bunyik dia toot toot..bunyi mesej..xde nya nak kuar suara datok ct ke, suara amy search ke..maklumlah ,handset canggih sangat..ade mesej la..

"Mai bawak mck ge famly store jap ley x?" (ni sebijik ayat mak cik tu ok, aku copy je..ejaan pun tau)

aduish..mak cik yah mesej aku..tapi aku tak reply pun..aku wat tak tau je..jauh oo family store..dahla aku naik motor cikai je..dengan cuaca2 yang tak menetu ni..lepas tu takde dah mak cik yah mesej aku..dia tau kot aku tak nak g..hari tu berlalu begitu sahaja..dengan selambanya aku wat tak tau..mintak maaf mak cik yah, bukan tak nak pergi..tapi fahamilah kesusahan aku ni..

No comments:

Post a Comment