:: follow me :: tq so much be my follower ::

Saturday, April 10, 2010

telur mata

hari ni aku dah makan dua biji telur..eh eh..jangan pikir lain okey..telur ayam 2 biji..aku dah beli 5 biji telur ayam siap2 sebelum aku ditinggalkan oleh housemate2 aku selama 2 hari..biasa la kalau dah duk sorang2 kat rumah mestilah aku dah malas nak keluar kan??tadi je aku keluar pergi lab, tu pun terpaksa sebab nak siapkan progress report yang telah abes due date nya..ehhee..tapi alhamdulillah, sudah selamat aku submitted..

berbalik kepada cerita telur ayam yang 2 biji tu..pagi tadi sebelum g lab aku dah siap2 masak untuk makan tengahari..sangatla simple sesimple simplenya aku masak..masak nasi...masak telur mata..kerbau ke lembu ye??suka hatilah nak kerbau ke lembu..lepas tu makan dengan serunding daging dengan kicap manis..sedapnya lah...

petang ni pulak, aku tiba2 rasa nak makan meehun sup...nak tau aku letak apa dalam sup tu??ahahha..resepi yang aku reka sendiri..aku pun tak tau aku letak jintan manis ke jintan putih..tapi pelik je bau dia, macam bau kuih siput yang mak aku buat time raya..tapi takpelah, dah selamat kot perut aku ni hadam..hehhe..main campak2 je..tapi jadik tau..first time aku masak jadik meehun sup..hah, kat dalm meehun ni lagi sebiji telur yang aku letak..kenyang perut aku makan telur 2 biji sehari..tapi sangat2 lah tidak elok untuk kesihatan okey..

p/s : esok aku bakal masak telur mata lagi ni..ahahha..hari2 telur..

perempuan di atas adalah hiasan semata-mata..telah dikerat 8 keratan menjadi kecil macam gambar passport..

No comments:

Post a Comment