:: follow me :: tq so much be my follower ::

Thursday, April 15, 2010

pengacau tegar

huh..(ayat mengeluh dan menyampah menyumpah-nyumpah)
apa la TM ni??menyampah betul aku...duk paksa-paksa aku join dia punya insurance..konon2 untuk customer TM yang register tahun 2008..wallawey,a ape kes kan??nak paksa2 orang pulak..customer always right la kan??nak je aku maki2 kat situ jugak..tapi tak leh nak maki la sebab aku tau suara aku ni kena rakam.. geram seyh..mau dekat setengah coll aku, aku cakap tak nak dengan lemah lembut ko tak nak layan..pujuk lagi, cakap manager asyik tanya la, itula inila..last sekali aku jerit TAK NAK baru ko paham..eh, ape kes kan??

dah2..selagi aku layan geram aku ni..lagi la menjadi-jadi geramnya...ok lah..tu je untuk hari ni..

p/s : gambar special aku pakai baju kelawar..kantoi tak mandi lagi time tu..hahha

No comments:

Post a Comment