:: follow me :: tq so much be my follower ::

Monday, April 19, 2010

silalah jadi rajin

banyak yang nak aku ceritakan, tapi fikiran kusut...
hoho..tak abes2 fikiran aku ni kan..tak pernah tak kusut..setiap masa, setiap saat...adeihh..tak tau dah nak fikir macam mana..nanti dah tak kusut aku carita satu persatu detail-sedetailnya..haha..for your information..semalam aku telah menguji tenaga aku..hahha..first time weih dalam hidup aku..tapi buat masa sekarang aku malas nak mengarang..kerja banyak tu..

tak siap lagi ni..

- buat coding dalam MATLAB based on reference book yang diborrow dari mawaddah yang diborrow dari library utem..sejak library baru ni bukak, aku tak pernah lagi nak menjejakkan kaki aku dalam tu..keji je rasa..ko tu student ser, rajin2 lah ke library..hehe..

- study coding tu...petang ni ada discussion dengan duen ye..dengan adah sekali..cuba tengok bukti2 yang duen ingat hari ni ada discussion.(dah janji jumaat yang lepas)..

se = ser
duen salah eja or dia tak tau nak eja nama timangan aku..hehhe..ahaha..timangan ke??bukan timangan kot, samaran la..timangan tu macam nama manja je..hehe

- buat mathematical modelling dalam MATLAB..yang ni aku sentuh sikit je baru..poning den nak fahamkan segala macam equation yang bermacam2 lorr..



okey dah..sila sambung buat kerja..jangan berblog untuk seketika..

2 comments:

  1. rajin kan diri anda... wat kerja 2.., tesis..tesis.. ulang sebaik saja mata celik, bgun dari tidur k,

    mandi jgn lupa..nnt badan berbau bucuk.. rajin lah mandi.. he3

    ReplyDelete
  2. betul-betul aku setuju cakap lanun...aku takpe..ngeh ngeh...haktuih...

    ReplyDelete