:: follow me :: tq so much be my follower ::

Wednesday, May 26, 2010

ada orang kutuk-kutuk aku..

adik aku kutuk aku..
adeihh..sampai hati nor kutuk kak tayah..
kak tayah yang cantik dan anggun ni nor kata udoh...
(udoh = hodoh)
eleh...tapi takpe..tunggu-tunggu..
akan kak tayah balas dendam..hahaha..tunggu ye bulan 6 nanti..hehe


tetiba je malam tadi adik aku online..
chatting-chatting jap dengan dia kat facebook..
tengah-tengah chat sempat lagi dia kutuk gambar aku..wahaha..
konon-konon je marah or a.k.a berlakon saje..
mane leh nak marah adik aku yang sorang tu..
penyeri family aku tu..takde dia, sunyi lah rumah..
kalau dia baca entri aku ni, mesti kembang-kembang hidung dia..kan nor?kan kan?

tapi aku nak tanya lah..buruk sangat ke gambar tu??hehe..

5 comments:

  1. hehehee...sape lg nk kutuk kalu bukan adik beradik sendiri..best punye sibling camtu kan..

    ReplyDelete
  2. nor,
    bila kak tayah balik mintak lah dia belanja!!

    ReplyDelete
  3. haha sian awak
    sabar je la ye hehe
    mana ada buruk
    biasa je

    ReplyDelete
  4. waaa..ini contoh kakak yang baik niii =) *winkwink

    ReplyDelete