:: follow me :: tq so much be my follower ::

Wednesday, May 19, 2010

award yang cantik

award yang pertama dari cik ayesha .thank you ayesha bagi award..cantik award kamoo..

tapi cik ayesha cakap kena jawab soalan, jadi aku jawab lah..

1. suka melukis tak?
- tak suka..sebab aku memang tak reti nak melukis ni..orang lidi aku pandai r lukis..

2. bosan-bosan suka buat apa?
- bosan-bosan suka baca blog orang..hehehe..tu je lah keje aku..

3. kenapa siput babi jalan lambat?
- sebab siput babi tak de kaki..hehe..tak ley nak berpikir pagi-pagi ni.

4. cute tak orang yang bagi award ni?
- mestilah cute..lepas orang yang terima award ni pun cute jugak..hehhe..kan?(perasan)

aku takde idea naka mengarang pagi ni..tengoklah lagi 2 3 jam macam mana..need to study..



6 comments:

  1. banyaknya award dia dapat hehe

    ReplyDelete
  2. syfrizal : hehe..xde la byk..biasa2 je..

    ReplyDelete
  3. lanun : buatlah..pe lgi..

    ayin : curik je..tkpe..lupe nk suh ambik..cik ayesha bg..

    ReplyDelete