:: follow me :: tq so much be my follower ::

Monday, May 31, 2010

minah rempit versi sopan

apsal banyak sangat sang lori kat jalan hari ni..
ada yang lori bawak kereta saga baru, lori bawak tanah, lori bawak minyak..
nasib baik takde lori yang bawak khinzir badan gemuk hidung penyek
busuk weih lori tu..dah la air menitik-nitik..uwweekk,geli aku..
kena jauh kan diri 10 km tuh..kan tak pasal-pasal kena samak motor dengan aku-aku sekali..
yang kosong tapi panjang pun ada..yang ni aku paling takut..sekali ekor dia kena aku, tak ke melambung aku..huh, mintak jauh..
kecik je rasa aku ni.
macam gajah dengan sang kancil..
habuk penuh masuk mata aku ni..nasibla jadi perempit macam aku ni..
tapi aku gembira sebab dapat dah tiket untuk balik kampung..
yahoo..miss my family very very much..
9 jun 2010..balik kampung..

sopan versi hari raya..

p/s : aku merempit versi sopan k..slow and steady jer..berhati-hati di jalan raya..ingtlah orang yang sayang korang..hehe..



12 comments:

  1. nih berkenaan kes dalam tv semalam kan? hmm tuh r... kita dah jalan leklok, orang lak yang langgar... ape nak jadi la... nek kapal terbang je r kang... ngehahahah

    ReplyDelete
  2. tenkiu Ser..jasa mu akan ku kenang..wakaka.. Alhamdulillah boleh balik juga mggu ni..hehe

    ReplyDelete
  3. kaizen : yup, jom r nek kpal trbang..slamt skit kot...

    sweetsour : hehe..no hal la..kwn2 nye psal..

    mawaddah : hehe..kita serupa..

    ReplyDelete
  4. Ingatlah orang yang sayang kita..

    ReplyDelete
  5. aku pernah merempit dan tergolek dog duduk sepital 4 hari 3 malam

    insapp!

    ReplyDelete
  6. sang harima : rmai org yg syg kita kn??hehe

    si tedi : ish..aku xnk r trgolek dog mcm tu..

    ReplyDelete
  7. hehe..wa ramai gak supporter minah rempit verso sopan ni heheee

    ReplyDelete
  8. Yeah ! Mat Rempit memang rasa cuak ngan lori panjang

    ReplyDelete
  9. hehe~ ye2!rempit jns baek punye.. ;P

    ReplyDelete
  10. telor : of course la..hehe..

    sekamar rindu : yup, ingt org trsyg..

    touyakaruma : mmg pun..tkut ekor die tu..

    aida : yup..minah rempit sopan..

    ReplyDelete