:: follow me :: tq so much be my follower ::

Monday, August 9, 2010

aku dah..

salam perantau... haha.. dah macam nak raye dah kan?? tapi memang betul pun, lusa dah puasa dan sebulan lepas tu raye lah.. korang yang perantau-perantau dah beli tiket raya belum??

AKU DAH...
macam scha alyahya dalam iklan carefree ade jgk..

hehehe... haruslah semangat nak cakap aku dah ada tiket untuk raya.. semalam sambil-sambil usha kasut sekolah nak wat kerja, walaupun kerja tak dapat lagi aku pun terus meluncur kat tempat tiket.. tengok-tengok bas budaya dah abes dah tiket sampai 8 ari bulan.. pergi tanya kat kaunter mara liner.. nasib baik ada... tu pun seat depan dah..

raya kali ni, budak sekolah and budak u cuti serentak.. 4 september.. so, aku pun balik 4 september lah.. kakak ipar aku a.k.a kak na, dah siap cakap nak buat kek raya tahun ni.. hehe, dah lame dah takde kek buatan keluarga kat rumah aku tu.. tahun ni insyaallah akan ada..

p/s : sape-sape yang belum beli tiket, baik cepat.. kan tak boleh beraya korang nanti..

3 comments: