:: follow me :: tq so much be my follower ::

Saturday, August 28, 2010

monyet dan khinzir a.k.a babi

semalam adalah hari nuzul quran.. kat sekolah aku (dan-dan cakap sekolah aku), ada ceramah tentang nuzul quran.. ustaz yang bagi ceramah tu memang kelakar abes.. aku yang diberi gelaran cikgu or ustazah ni (tapi aku lebih prefer cikgu kot), control-control gelak.. hehe..yang paling aku ingt bila ustaz tu tanya student..

ustaz : cinta kat sekolah dipanggil cinta apa?
student : cinta monyet..

laju je diorang jawab, aku jawab dalam hati je lah.. aku pun cakap tu cinta monyet tapi jawapan itu salah ye.. jawapan nya adalah cinta khinzir a.k.a babi.. nak tau kenapa??

cinta monyet - monyet kan hanya setakat lompat-lompat sajer.. comel kan??heeee..



cinta khinzir a.k.a babi - babi kan menyondol-nyondol.. tak faham?? fikirlah sendiri...


p/s : geli pulak aku tengok babi ni.. tapi takpelah, untuk tontonan umum.. hakhak..

6 comments:

  1. adeh.. menyondol-nyondol.. hahaha..

    ReplyDelete
  2. tu yang jadi haram tu sebab ade kaitan ngan babi...hahaha

    ReplyDelete
  3. bile prati lame2 coooomel gak b.a.b.i tu yer cikgu hehe

    ReplyDelete
  4. asada : yelah,ustaz ckp..

    mar : btul kn??lpas ustaz ckp bru trpikir..

    mawaddah : tau tkpe. name pun babi..

    telor : ko nk ambik la telor..haha..

    cdot : harammm..

    ReplyDelete