:: follow me :: tq so much be my follower ::

Wednesday, August 4, 2010

masam masam manis

masam-masam...
betul-betul masam mengalahkan mempelam muda yang masam idaman si pregnant lady.. hehe.. aku nak marah sape tu?? haha.. mr driver aku lah kot.. tak pun tengok apek kat sebelah sana sedang kusyuk membaca kat tepi pantai?? aku?? buang masa.. insap beberapa saat..


manis-manis..
manis ke?? ada sikit kot manis nya.. ada yang nak termuntah tak?? sila-sila.. aku takde hal kalau sape-sape nak termuntah.. aku memuji diri sendiri.. walaupun hidung aku tak mancung, tapi mulut aku muncung.. motif?? saje nak merapu..

nampak macam kurus lah gambar-gambar ni.. hehehe..

p/s : kat pantai puteri meronggeng menghabiskan masa dan duit dan minyak.. tapi ketenangan yang aku dapat.. pantai tu boleh buat aku tenang.. lagi kalau cuaca mendung... sangat BESH melepak tepi pantai..




15 comments:

  1. hehe..manis tu ade..tapi pandangan tu macam xpuashati je mcm muke cari gaduh hahahaa

    ReplyDelete
  2. Suka gambo yg kedua je.. heheh~ :D

    ReplyDelete
  3. telor : haha..cari gduh dgn telor..hehe..

    aida : gmbr 1st masam..huhu

    ReplyDelete
  4. ala jgn la marah n wat muka masam.. xcomey...

    bro nk add kamu dalam fb.....

    ReplyDelete
  5. hahaha kurus ke gambo tu?? ke tarik pic? hehe

    ReplyDelete
  6. huish jgnla masam masam..eh pantai pu3 katne eh

    ReplyDelete
  7. acepa : kt melaka lah..ats lg dr klebang..

    ReplyDelete
  8. pheeewitt.. kirim salam kat orang dalam gambar tu ea.. hihi =P

    ReplyDelete