:: follow me :: tq so much be my follower ::

Tuesday, August 31, 2010

si comel

heee.. comel kan?? bukan lelaki itu, lelaki itu macho.. si kecik itu yang comel..


tengah melepak kat tepi pantai puteri, si comel tu datang.. sempat bermanja dengan kitorang kejap.. bila mr driver duduk je kat atas tembok tu, terus je si comel tu melompat atas peha mr driver.. mr driver cakap, si comel boleh golek-golek kat atas peha dia.. kalau peha aku, tak muat kot si comel nak bergolek..(perasan peha kecik tiba-tiba)

korang tak nampak ek??si comel tu yang kecik or lelaki itu yang besar??haha.. okey, aku ZOOM..


sedih rase nak tinggalkan si comel sorang-sorang, tapi apakan daya.. tak kan nak bawak balik kot... aku lambai-lambai kat dia masa nak blah.. jaga diri ye??walaupun si comel sebatang kara, harap dia pandai berdikari.. si comel nak barmanja tu... kesian dia, mak ayah tak tau ke mana..

p/s : dulu kat rumah banyak kucing, sekarang takde dah.. ma tak bagi bela sebab mereka buang najis kecik dan besar merata-rata..



1 comment:

  1. sapa tu ser.. yg lebih manja dari kucing tu... hehehe

    ReplyDelete