:: follow me :: tq so much be my follower ::

Friday, August 13, 2010

takde kerja cari kerja..

gambar ni aku snap-snap baru-baru ni.. hehe.. lepas kemas meja haruslah aku snap-snap.. kemas je... kan?? tapi ada hanger dengan sepit baju lak.. haha.. aku rasa aku baru lepas jemur baju kot ni.. sangkut situ kejap..


alat solek aku.. alat solek sangat lah kan?? padahal takde pape pun tu.. kulit siput tu aku kutip kat pantai puteri hari tu, masa berdating dengan mr driver.. sampai sekarang still kat situ.. hehe.. kenangan..


yang ni pulak meja bawah..ke bawah meja??.. kotak-kotak tu aku isi barang-barang yang rasa tak guna sangat.. tu, duit tabung aku, dah penuh dah.. bila entah nak g simpan..


tapi saat aku tulis entri ni, meja aku takde dah macam tu.. dah bersepah balik dah.. haha.. biasa lah, main campak je..

6 comments:

  1. hehe duit syiling tu tukar kat kedai mamak je hehehe

    ReplyDelete
  2. rajin sangat anak dara sorang ni.bulan puasa, tak de kerja elok berkemas.khe khe

    ReplyDelete
  3. aiyakkkk ni meja ape ni?? hehehe

    ReplyDelete
  4. telor : xnk r..nnti kejap je abes..

    kak ina : tau tkpe kak, kmas skit2 tk penat..

    adah : mmg okey..g r cri keje..

    hantwo : meja study + laptop + solek + brg2 lain..

    ReplyDelete
  5. nak meja lappy tuh...huhu..maja kt dah patah...(x pasal2 mintak meja owg)..hihi

    ReplyDelete