:: follow me :: tq so much be my follower ::

Wednesday, August 18, 2010

sebab yang membuatkan aku tak sabar nak balik kampung..

aku tak sabar nak balik kampung dah.. sebabnya, ni ha...


mana aku tak teruja nak balik kampung.. dah terasa sedapnya agar-agar kering yang ma aku buat.. rasa rangup-rangup gitu... same jugak kuih siput.. setahun sekali je ma buat.. tahun lepas tak dapat pun rasa sebab ma malas nak buat...orang lain buat tak kan same dengan ma buat..

aku suka gentel je kuih siput ni.. goreng dont like.. bosan je ngadap minyak dengan kuali.. haha.. orang lain kat ruang tamu tengok tv sambil gentel kuih siput.. mane aci kan macam tu?? kan aku bawak sekali tong gas dengan dapur ke ruang tamu.. haha.. mau mengamuk ma..

p/s : ape-ape pun, masakan ma adalah yang terbaik dan terbest..

8 comments:

  1. so sweet of ma....
    sedapnye agar2 kering...=p

    ReplyDelete
  2. Betol2.. masakkan kita mesti la best kan! hehe~ :D

    ReplyDelete
  3. zack : hehe..jmput dtg umh..

    aida : ye lah..mak msak kan?? mne leh lwan..

    ReplyDelete
  4. mesti lah masakan mak paling sedap...tiada tandingannya...hehe..xsabar juga nak balik beraya..

    ReplyDelete
  5. wah sedap ye hehe....
    mmg best kalau memasak ni...

    ReplyDelete
  6. kueh raya retro memang best...mak aku nak balik

    ReplyDelete