:: follow me :: tq so much be my follower ::

Friday, August 20, 2010

ini memang betul-betul dugaan dah

inilah dugaan di bulan puasa ni.. contohnya yang kat bawah ni.. melayang duit aku untuk makan 6 hari.. sabar ser, sabar..



bukan aku saje-saje nak beli kasut baru tapi terpaksa.. kalau tak, terpaksa aku pinjam kasut adah.. yelah, tak kan aku nak pakai sandal bling-bling aku tu.. mau kena marah dengan pengetua nanti..

haha..cantik tak?? bought from night market only.. ketuk ketak ketuk ketak lah bunyi bila aku jalan.. kuang kuang.. bukan senang nak pakai kasut macam ni.. jadi cikgu ganti ni je aku pakai..

p/s : leh pakai kasut ni bawak g dating sekali.. hehe.. 2 in 1.

8 comments:

  1. hihi.. walaupun ketuk keak ketuk keak..
    aku tetap jeles even beli d night market

    ReplyDelete
  2. velastrizal : a ah, leh wt rye trus...

    adreynieelisya : jeles ek??lawa kn??kuikui..

    ReplyDelete
  3. hahaha.. ustazah.. nak g class kena nampak blink2.. nti student tanya tu.. hahaha..

    ReplyDelete
  4. cikyah brape harge kasut tu yg sampai lari bajet makan 6 hari?hehee

    ReplyDelete
  5. ceewahh.. a'ah kan.. 2 in 1 lg.. hehe.. :P

    cantik la kasut tu.. :)

    ReplyDelete
  6. tengok la sapa tolong pilih kasut tu..hehe..

    wah..bawak g dating...2 in 1..kalu 3 in 1 sedap gak macam nescafe 3 in 1..haha

    ReplyDelete