:: follow me :: tq so much be my follower ::

Wednesday, August 11, 2010

first day hope semuanya okey..

selamat berpuasa kepada seluruh umat islam..
first day puasa kena kerja part time pukul 3 petang.. entah larat ke tak.. aku harap aku larat lah.. tak larat, mintak rehat kejap lah.. sebab tempat aku kerja, 80% customer adalah chinese.. thailand pun ada, terspeaking aku kejap.. hehe.. bila lagi nak speaking kan??

eh, aku suka lah kerja ni.. rasa macam enjoy je walaupun sedikit penat.. dapat customer yang cerewet matilah.. nak menyumpah-nyumpah rasanya.. tapi bulan ramadan yang mulia ni, semoga kesabaran ku ni tinggi..


maniskan senyuman ye... customer is always right..

..klebang beach..
8/8/2010


p/s : kerja baru sehari aku dah cakap siap-siap aku nak cuti raya 2 weeks.. diorang cakap okey je, sebab aku part time..


11 comments:

  1. selamat bekerja dgn baik2..jgn terliur lak makanan customer tu..hihi

    bole la aku mitak duit raya dari mung..yeay..

    ReplyDelete
  2. slamat bpuasa..

    kna byk2 bsabar d bulan ramadhan ni.. : - )

    ReplyDelete
  3. ok la suke keje tuh..experience..

    ReplyDelete
  4. posing cam xpose je hehehe....pape pun selamat bekerja dan selamat berpuasa...

    ReplyDelete
  5. Comelnye dak yang pakai baju kale putih tu.. hehe~ :D

    ReplyDelete
  6. selamat bekerja dear..harap2 dapat cuti raya nanti..=)

    ReplyDelete
  7. lamanya 2weeks..cikhel tak cuti pon sebab tade kampung :)

    ReplyDelete
  8. selamat melayan customer...Layan baik2..

    selamat berpuasa

    semOga tak letih wat keja..

    ^_^

    ReplyDelete
  9. selamat berpuasa ye..
    semoga bertambah amalan dan pahala..
    makan berpada2 ye dan makan yang halal

    ReplyDelete