:: follow me :: tq so much be my follower ::

Tuesday, August 3, 2010

sepatah je dia jawab

sabtu lepas bukak facebook, tengok adik aku online je..
aku tegur lah.. chat dengan dia..





aku tanye berpatah-patah dia jawab sepatah je... bukan nak tanya kak tayah dia ni duk watpe ke? bila nak balik ke?? tulah adik aku yang paling bongsu.. dia memang lain dari yang lain dari kecik sampai la besar.. redha je lah.. hahaha..

adik aku ni bila balik kampung je asyik g cc je..rumah mak aku takde internet.. kerja sekolah sekarang semua kena search kat internet.. kalau aku dulu, semua buat sendiri.. takde nak guna komputer pun.. tulis tangan je, nak tulis kat a4 plain tu kena letak kertas garis-garis kat bawah tu.. baru straight je tulisan..


p/s : adik aku yang paling bongsu ni lahir kot atas.. operate.. tu yang perangai lain dari yang lain tu.. dah form 1 ni okey sikit lah perangai dia.. nak potong rambut pun mak aku je yang reti pujuk.. yang lain bo layan lah..

3 comments:

  1. hihi..tah2 nayli da besar pun cmni gak..almaklumlah birth date same..07feb..=)
    lain dari yang lain..alamak!!!
    tk pe ar..jnji otak bergeliga...amin!!

    ReplyDelete
  2. ahaha juz like my bro...
    kalu ym ngn dier...
    simple je jwbnyer...
    ngeee:)

    ~just passing thru~

    ReplyDelete