:: follow me :: tq so much be my follower ::

Monday, August 2, 2010

warning dari si gila talak

ni adalah mesej-mesej dari si gila talak tu..

"Wk.3 aribulan ikut sy amek gji. sy xkeje dh brnti. amek trus blik."

aku tak balas, malas betul nak layan lah.. menyakitkan hati je.. lagi 1 mesej menyusul lepas tu..

"Dgr x? jgn ask nk bkepit je."

wahh.. ape hak dia kan tak bagi aku berkepit.. macam aku ni awek dia pulak..2 tahun dulu ye lah aku awek kau..kuang-kuang.. aku dating seminggu sekali je tau.. kalau mr driver aku kerja ahad tu, 2 or 3 minggu je sekali..

rasa macam nak tukar no phone je lah, tapi kalau tukar susah pulak.. ermm.. sekarang ni aku buat tak tau je bila dia coll ke, mesej ke.. menyampah pulak.. hati aku jadi sakit bila ingat apa yang dia cakap kat aku dulu.. dia cakap aku perempuan sundal.. yess, masa tu kau tak pedulikan perasaan aku lagi dah.. dah dapat awek seksi kan??

satu je aku nak cakap.. aku tak kan buka hati aku untuk kau lagi.. kau mati lagi baik.. putus tunang cari aku balik.. tak tau nak bezakan mana kaca mana permata lah... tu ayat si gila talak tu..haha


si muncung..



9 comments:

  1. YANG, ADVICE ZIE KAN. BETTER TUKAR JE NUMBER. LG SELAMAT N AMAN. X PUN, KO SOUND DIRECT MAKI HAMUN TERUS JE. CAM AKU WAT KAT EX² AKU. TERUS CUAK DORG NK NGACO LG...HAHAHA :p

    ReplyDelete
  2. kena tegas dgn mamat mcm tu.
    jgn layan.

    ReplyDelete
  3. ni la jenis lelaki yg xtahu nk hargai pompuan2 baik dan comel cam sarah..
    dh tersalah pilih pastu nk cari sarah balik...
    jgn layan ok...

    ReplyDelete
  4. sabar sarah - rilek fikir semuga sarah dapt wat yang terbaik...kalau perlu tukar fon no. baik tukar...

    ReplyDelete
  5. kalau dah tak mau jgn layan.lama mana sangat...dia tahan kalau org tak layan.nak marah2..mcm tu tak yah la...

    ReplyDelete
  6. zie : tulah..kena maki kaw2 punye ni..hehe

    si tedi : yup, mmg kena tegas dh..mkin mnjadi2..

    zack : ye,mmg tk kan lyan punye dh..ckup skali..

    sudais : ingt nk tukar tp kena settlekan sume dlu..

    yahaya : mmg tk lyn pun..

    ReplyDelete
  7. better tukar je number aya rasa. nnti dia lg kaco u ok ;) jgn d layan. dh buang nk blik pulak.

    ReplyDelete
  8. gila btol guy tu... dah ludah,xkan nak jilat blk.. aiyoo... Better u tukar je nombor..

    ReplyDelete
  9. mungkin kaca ngan permata sama kilat kot..tu yang dia tak tahu bezakan tu..rambang mata..=)



    salam singgah dari ZACK ENTRY

    ReplyDelete