:: follow me :: tq so much be my follower ::

Monday, August 23, 2010

d nangka pulak

bukak puasa di d nangka.. tempat favourite mr driver.. mula-mula aku ajak g tomyam klasik, dah masuk parking sekali mr driver cakap tak nak r, ramai orang.. huhu.. aku redha je lah, padahal aku pun segan jugak sebab kat tomyam klasik kan ada buffet ramadhan tu.. haruslah ramai orang...

mr driver : kita g d nangka lah..
aku : orite..jom..

haruslah aku jom aje sebab aku jadi penumpang setia je.. hakhak.. jom tengok ape yang kitorang makan hari sabtu baru-baru ni..

orange juice untuk aku..
watermelon juice untuk mr driver...

kurma 2 bijik.. diberikan percuma..
tomyam campur
telur dadar
kailan ikan masin
paprik ayam

sate 10 batang.. sangat shedap ini sate.. rasa nak makan lagi..

p/s : hujung minggu nanti, kalau mr driver free dia datang melaka lagi.. nak g makan asam pedas kat kota laksamana pulak..yummy yummy..

6 comments:

  1. saya tak suka sgt mkn kat d nangka tu..tp asam pedas kota laksamana suka! ^_^

    ReplyDelete
  2. alahai..sedapnye tgk air tu tgh2 hari ni..dhla pns..tergoda i..kurang pahala puasa.huhu..

    ReplyDelete
  3. boleh abis ke semua tu heheh
    pastu nak terawih dah berat hehe

    Entri terbaru: Panel baru CommentLuv yang lawa

    ReplyDelete
  4. Salam cik blog! =D
    1st time login sini.. n posting nie "sedap".. +D

    yours
    SH

    ReplyDelete