:: follow me :: tq so much be my follower ::

Friday, August 13, 2010

jadi cikgu pulak..

tukar lagi profesion aku..
haha..
muka macam kat bawah ni boleh ke??


^

^

^

^

^


jadi cikgu????
CIKGU MAISARAH
ke
USTAZAH MAISARAH

jangan tak percaya aku dah berkhidmat sebagai seorang guru.. semoga aku tabah layan student-student ku tersayang.. hehe.. ada macam-macam soalan dari student.. nanti aku cerita lain..

p/s : hari tu aku jadi waitress kan??tapi semalam dapat coll dari ppd dapat jadi cikgu ganti.. hehe.. tu yang tukar tu..





9 comments:

  1. selamat berjaya cikgu comel!!!


    >>____________<<

    ReplyDelete
  2. assalamualaikum ustazah maisarah...;)

    ReplyDelete
  3. hehe wa kalu uztazah mane blh paki seluar ketat2 tau.

    ReplyDelete
  4. selamat berbuka puasa cikgu....

    ReplyDelete
  5. mofasad : hehe,,tme ksih..

    adah : waalaikummussalam ya mawaddah..haha

    telor : mne ade pkai ketat2 lah..

    zaidah : selamat ptg..

    sekamar rindu : time ksih..

    ReplyDelete
  6. dah bole nikah ni...dah lepas dah ni...

    ReplyDelete
  7. dh boleh ek cdot??nk nikah dh r klau cmtu..

    ReplyDelete