:: follow me :: tq so much be my follower ::

Thursday, August 12, 2010

yeah...okey..

baru lepas sahur...
update tetap update..
semalam kerja, aku okey je.. cuma kepala aku ada sedikit weng-weng sikit.. tapi sebab kerja banyak, aku teruskan kerja jugak sampai hilang sakit kepala tu.. dah sampai rumah baru rasa balik sakit tu.. balik rumah terus landing atas tilam empuk aku... hehe

hari ni dapat bukak puasa kat rumah, tapi tak sempat nak masak lah.. keyyah dan adah, masakkan untuk aku ek?? aku sempat buat air je kot.. hahaha

boss panggil aku sera bukan sarah.. hikhik.. katanya english style.. ape-ape lah boss, janji boss sempoi abes..

okey, subuh memanggil-manggil.. solat subuh then sambung tido jap..

6 comments:

  1. sera..dh dpt keje tu erk..
    alhamdulillah...=).
    keje leklok ok...x sia2 i temankan u g itview hr tu..hihi..

    p/s selamat menyambut ramadhan al-mubarak..(sowi lmbt wish)

    ReplyDelete
  2. mawaddah : air beli boleh??hehe

    mama nayli : yup..tq ye kak..dpt keje..

    mofasad : masak klau mood dtg..hehe

    ReplyDelete
  3. sera lagi best dari sarah.sera cam speking london sikit.selamat berpuasa ye.

    ReplyDelete
  4. salam ramadhan..
    semoga ramdhan kali ini lbh bermakna

    Btw, Dedin follow anda

    ReplyDelete