:: follow me :: tq so much be my follower ::

Monday, August 30, 2010

mengidam..

akhirnya sabtu lepas berjaya jugak berbuka dengan asam pedas claypot kat kota laksamana.. orang first yang pergi booking.. dan makan kat situ memang puas hati lah, sebab asam pedas sangat sedap.. dari minggu lepas mr driver dah bising-bising nak makan asam pedas.. kecur liur dia cakap..

teringin pulak rasa nak makan.. tapi perut kenyang dah ni, baru lepas berbuka makan ikan singgang cicah budu.. sempat aku edit entri kejap.. layan gambar-gambar yang aku snap..


asam pedas ikan pari terbayek.. bendi je yang tertinggal sebab aku tak makan, mr driver pun tak nak..

kurma + air mineral percuma.. dalam plastik tu apam balik tapi tak usik pun.. tamak haloba..


ayam seketui, khas untuk mr driver.. dia tak cukup dengan ikan pari seketui..


nasi putih + telur masin + sayur kacang + sambal belacan


taraa.. aku pada petang yang indah itu.. hakhak.. paksa mr driver ambik gambar dengan makanan.. senget2 tangan dia melayan kerenah aku..


p/s : macam biasa, sate tetap kitorang order... tapi malas nak snap, sebab dah simpan kamera masuk dalam beg..bersiap sedia untuk berbuka puasa.. sate kat d nangka lagi sedap.. :))




5 comments:

  1. asam pedas pari tu memang nampak terbaik ye...

    ReplyDelete
  2. zack blossom : yup,sgt sedap..

    mofasad : tukang bwak kete..hehe..

    ReplyDelete
  3. wahaa..
    sdap melantak..

    Salam merdeka

    ReplyDelete