:: follow me :: tq so much be my follower ::

Wednesday, March 10, 2010

100

hahaha..baru 100 orang yang datang melawat..
orang lain dah berjuta..hehe..tapi takpe la..suka2 je berblogger..
sebenarnya baru je letak benda alah tu..dalam seminggu kot..hehe..wat sedapkan hati ke ser?..eh, tak la betul.memang baru letak..dari tahun lepas ada blog tapi aku membarukan nya tahun ni..baru je..sebab aku tak suka dengan yang lama..dengan entri2 sekali aku delete..

oppss..aku dah dapat tiket balik kampung.jumaat ni..12 mac 2010..pukul 10 pagi..bas mara liner..aku tak suka naik bas pagi2 sebenarnya, sebab sangatla bosan okey..dengan tak leh nak tido..lepas tu masa perjalanan mesti lama sangat..tapi nak buat macam mana, sape suruh lambat carik tiket kan?padan dengan muka ko ser..tapi, ape pon..aku akan balik jugak..time kasih untuk cik dalila misman..

**nak g toilet.jom2.

No comments:

Post a Comment