:: follow me :: tq so much be my follower ::

Tuesday, March 9, 2010

kenapa susah?

kenapa aku susah nak paham?aku makan banyak kepala ikan ke?atau pun aku banyak makan semut ke??ermm..nak salahkan makanan pulak kan?padahal diri sendiri sememangnya sudah lambat paham..bukan lembap okey, cuba lambat je nak paham..hehehe..masuk lab pagi ni dengan penuh bersemangat untuk berdiscuss dengan duen..sebab nya..semalam penat tunggu dia..bizi je dia..so, pagi2 ini aku mencurik sedikit masa dia, kejap je..dalam 10 minit je kot..campur tolak diganggu oleh telefon duen yang berbunyi n also mr imran yang tiba2 datang menyampuk.hehhe..nasib baik aku tengah discuss kan??
okies..DONE..i'm know what i must do know..

"carik diversity gain",carik ke??or fahamkan??ermm..dua2 akan aku buat..

selalu je salah faham..itulah aku..hehe..sampai bila nak faham yang tak silap entah..tapi aku akan berusaha untuk menamatkan perjuangan ini..semangat ser...yang penting aku kena rajin. tu je pokok untuk segala nya..haha..betul ke ayat tu??kasi belasah saja..

No comments:

Post a Comment