:: follow me :: tq so much be my follower ::

Thursday, March 11, 2010

duit atau body??

hari ni bangun agak awal..tapi awal ke?bangun pukul 8 lebih pun awal ke??haha..kenapa aku bangun awal?sebab nya hari ni aku nak belanja z n adah breakfast kt mcD..macam orang2 kaya je aku ni..padahal bukan belanja pun..kebetulan hari tu aku dapat baucer breakfast free kat mcD..ada 3 baucer..so aku ajakla z n adah join sekali..ermm..lokasi mcD yang kitorang pilih mestilah yang paling dekat dengan utem..mcD depan zoo melaka..

ermm..memang betul2 free la..hanya tambah 3.80 untuk kopi untuk 3 orang..gile kenyang..sampai ke petang..ye ke??tak la, aku dah melantak keporok lekor 3 batang/kerat...(betul ke?belasah je la) dengan sirap bandung dah..sebab haus sangat hari ni..tapi bolehla tahan kenyangnya breakfast kt mcD ni kan?


ini lah breakfast kitorang pagi tadi..ade telur sebijik, daging , cheese..mau tak kenyang kan??pastu tambah kopi secawan..inilah namanya nikmat dunia..hahha

(gambar ihsan dari en google sahaja, sebab saya miskin..handset pun takde kamera apetah lagi nak ada SLR)

last mesej..tak boleh la hari2 nak makan kat mcD...susut la duit kat cimb aku kalau hari2 demand je nak makan kat mcD..kalau aku ni anak datuk takpe jugak..duit susut 1 hal, lagi 1 hal..berat aku yang elok2 dah maintain ni mau mencecah ke angka 50 pulak kan??hehehe.aku kat lab ni, tapi sempat lagi merapu..bosan weh ngadap buku hari2..

No comments:

Post a Comment