:: follow me :: tq so much be my follower ::

Monday, March 29, 2010

tak betoi dah aku..

aku tak suka perasaan ni..
dah melampaui batas2 dah perasaan benci aku ni..
TAPI
benci-benci jugak..
sayang tu tetap tak ley nak hilang..
kan senang kalau perasaan sayang tu boleh di sapu dengan penyapu..
lagi senang kalau perasaan sayang tu juz hilang bila aku baca mentera skit2..
tapi hakikatnya tak la..
kena ada masa yang agak panjang nak hapuskan perasaan sayang tu..
gila tul la..
kalau tau susah macam ni, aku tak nak pun bercinta..
kalau tau susah macam ni, aku tak nak pun kenal dengan insan yang nama lelaki..
eh..tapi tak kan aku tak nak kawin kan??
ermm..
yang pastinya sekarang..
aku kena buat perasaan sayang tu pupus..
ada sape2 tak nak tolong aku ni?
tolong bagi idea skit..
aku dah sedikit tak betol dah sekarang..
kalau tak betol macam mana nak abeskan master ni..
TOLONG-TOLONG..

No comments:

Post a Comment