:: follow me :: tq so much be my follower ::

Saturday, March 6, 2010

baby kak syita

tahniah aku ucapkan kepada nur massyitah dan syahrul sebab dah selamat melahirkan seorang baby gurl yang cantik dan comel sangat pada 7 februari 2010..nama baby kak syita nayli' uzma..cantik kan??tak pernah lagi dengar nama nayli' tu..dah 2 kali aku pergi melawat kak syita sebenarnya..first2 masa ari first baby dia lahir..dekat hospital melaka..gigih aku, adah n z merempit menuju ke hospital..huhu..semangat okey nak tengok baby sampai terus tak g lab..the first baby in lab pasca..mana tak teruja kan..

kali pertama pergi tak sempat nak snap gambar sebab terlalu ramai orang..dan environment yang tak mengizinkan..satu bilik ada 4 orang mothers with new born babies..ruang antara mother dengan mother yang lain tu sempit sangat...dengan panas, orang ramai n masa yang terlalu singkat..satu jam je dia bagi masuk tengok..huhuhuu..pergi kali kedua dengan syikin.tiba2 syikin ajak pergi tengok baby kak syita..masa ni akak ada kat merlimau..rumah mertua dia..alhamdulillah, jumpa rumahnya n selamat sampai..

see these pictures okey..all i grab from syikin facebook...its ok kan syikin??hehhe..

muka hepi sebab dapat pegang baby..tengokla nayli'..senyum je kat auntie adah..


semua berpeluang pegang baby..tapi bila sampai turn aku..nayli' nangis pulak..."nayli' takut kat auntie ke?"takut kot tengok muka aku yang scary ni..hhehehe..wahahaa..tiba2 berauntie2 pulak dah..hehhe.


No comments:

Post a Comment