:: follow me :: tq so much be my follower ::

Wednesday, March 31, 2010

teratak puteri punye give away..

aku baru je bukak blog aku ni..tengok2 update kawan2 aku a.k.a my roomate semuanya.




ni semua tentang give away yang dianjurkan oleh teratak puteri ..sempena hari lahir tuan punya blog, puan che wan aisyah yang ke 41.
okey..biar aku cerita sikit r..

  • contest ni berakhir pada 31 mac 2010
  • pemenang akan diumumkan pada 1 april 2010 and anak tuan punya blog ni Puteri Qareshah sendiri yang akan memilih pemenang dengan cabutan bertuah..
  • ade 5 orang yang akan menang sebab ada 5 jenis hadiah..hadiah semuanya cantik2 belaka..
  • owh lupa nak cakap..sape2 je ley join..yang dah jadi follower ley joined..yang tak jadi follower pun ley joined jugak and jadilah folllower teratak puteri..
  • last sekali korang kena bagi komen kat entri ni..jangan komen kat shoutbox..tuan rumah tak layan okey..

**harap aku bertuah la..hehehhe



No comments:

Post a Comment