:: follow me :: tq so much be my follower ::

Tuesday, March 9, 2010

oh lelaki (gatal)

tadi masa aku duk mengadap lappy ni, ade la sorang mamat tu tegur aku kat ym..kalau tak silap aku dah lama aku ada ID dia ni tapi tak tau dari mana..sebelum ni tak pernah pulak dia tegur aku..biasa la, dulu2 main add je sape2 pun..beginner la katakan..excited terlebih kan?ID si mamat ni thepassword..tp d tu diganti dengan huruf s ..pastu nama dia ala2 mat saleh gitu..perasan lebih kan??(sila abaikan sape2 yang add korang guna id ni)

mula2 elok je sembang dengan aku..lepas tu dia tnya macam ni..

gs: " u ni open minded tak"

aku : " eh, jangan cakap benda tak elok ok?"

gs :"ok"

aku :"ok"

lepas tu aku terus delete mamat ni..gatal nak mampus..aku memang tau dah taktik2 lelaki yang gatal2 ni, sebab pernah dah kena sebelum ni..kalau dah tanya open minded la, ape la..confirm la nk melucah-lucah bagai..bencik aku..eh lelaki,kalau dah gatal sangat, kawin je la..tiba2 aku geram tak tentu pasal..


No comments:

Post a Comment