:: follow me :: tq so much be my follower ::

Tuesday, March 23, 2010

kampung time..

balik kg time..hehhe..lame betul aku menghabiskan cuti di kala musim tak cuti ini..mentang2 duen tak de..aku pun mentakdekan diri aku jugak la kat lab tu..keji betul la anak murid ni kan..konon nak study kat rumah, tapi sikit je aku sentuh..hehhe...biasa la kan, kalau dah namanye balik kg takde nya aku nak sentuh kerja2 aku dengan banyaknya..kali ni je aku agak rajin..time rajin aku mestilah masa si darwish tido..kalau tak, aku duk layan dia je la..kecik2 pun dah pandai nak suruh orang cakap dengan dia..baby zaman moden la katakan..


darwish tido pg2..

ermm..aku rase setiap kali balik kg, mesti ade sambutan hari lahir..kali ni buat birthday party untuk emak aku dan juga adik aku yang paling kecik..birthday emak aku sepatutnya 30 mac tapi diawalakn n birthday adik aku pulak 7 februari tapi dah terlewat..mula2 rancang nak buat birthday emak aku je, tapi mak aku pulak merancang nak buat birthday adik aku yang kecik..hehhe..tergelak2 kitorang..dengan rancangan yang bertindih2..tapi alhamdulillah, semuanya berjalan dengan lancar..


kek untuk ma


kek untuk azie

MENU MALAM TU
  • mee rebus rozak..
  • sate ayam
  • honey dew
  • tembikai
  • kek 2 bijik (1 untuk azie, 1 untuk ma)
  • air masak je..(semua malas nak buat air)
masuk cite yang tak sepatutnya pulak kat sini..nak tergelak pulak aku..nak tau kenapa??tengok kat bawah ni k?


abaikan handset buruk itu..nak elakkan dari terbang sebenarnya..

pelik tapi benar..tu tiket bas aku yang telah dikoyak, sebab driver bas dah ambik lagi separuh tu..huhu..kertas A4 biasa je dia printkan tiket aku..hahha...abg aku cakap, printer rosak..dah takde dah warna merah putih untuk tikat MARA LINER..ade putih je semata...nasib baik dh nk datang melaka baru beli tiket, kalau tak confirm dah hancur..hehhe..

No comments:

Post a Comment