:: follow me :: tq so much be my follower ::

Tuesday, March 2, 2010

terkenang..aishh..

tadi duk tangok drama sindarela ulangan kat tv3..tiba2 pulak aku terkenangkan seseorang..nk tau kenapa sebab aku terkenang tak??sebab ni ha.....


*


*

*


*


*



bront

sebab dia la aku terkenang seseorang..haisshh..sebab nya..mata diorang sama...kuyu je...mulut pun same jgk..tu je..STOP..ermm..buat apa nak ingat orang yang bukan milik kita kan??tp kadang2 tu perasaan tu datang sendiri..tp memang serius aku cakap, kalau aku tengok je si bront ni aku pasti ingt si budak itu..huahua..sadis tul..dah lama pun tak ley lupa..ala..tak salah kan?aku just teringat je, mane ade jumpa dia..contact pun dah tak de..lgpun dia pun dh jadi tunang orang..(ayat aku macam keciwa je)..tak de okey, die pun bukannya orang baik2..jahat..

**alhamdulillah, aku bahagia sekarang...



No comments:

Post a Comment