:: follow me :: tq so much be my follower ::

Saturday, March 6, 2010

kepala o kepala

uwwaaa..sakit kepala la petang ni..actually sejak pagi2 lagi dah sakit kepala ni, tapi gagahkan diri jugak pergi lab..aku ni pun satu, dah tau dari bangun tido kepala sakit..aku boleh pulak telan nescafe 3 in 1..aku ni degil kan??kan kan??tapi nak buat macam mana, itu dah memang favourite aku..PADAN MUKA AKU..

sebenarnya kan, dah lama sangat dah aku ada penyakit sakit kepala ni..seingat aku, sejak zaman2 sekolah lagi kepala aku ni buat hal..ade apa ye dalam kepala otak aku ni??Ohh,mintak jauh dari panyakit2 yang merbahaya..aku tak kawin lagi..tak kerja lagi...tak sempat lagi nak berbakti dekat mak ayah aku..tak nak mati lagi..(tapi kalau nak mati, tak kira sakit ke tak ke)still aku ingat lagi, masa form 2 kot..pergi balik sekolah naik bas n hari tu hari merentas desa..dah lepas merentas desa tu, kepala aku memang dah sakit sangat dah..sampai nak pitam, rasa kebas je tangan dengan kaki aku ni..lepas tu badan rasa berpeluh sangat2..tapi aku gagahkan diri jugakla nak naik bas sebab nak balik rumah..

haha..entah macam mana, kat dalam bas tu aku terM****H..sadis bukan..tapi nasib baik aku pandai cover okey..kebetulan masa tu, aku pakai jilbab yang besar..(sekolah agama kan?)ahaha..semua sisa2 tu tertumpah dekat jilbab itu..kuang2..huh, lepas dah kuar isi perut aku tu, hilang terus sakit kepala aku..ermm..kenapa ya??sakit apa sebenarnya??migrain ke??aku pun tak tau..

korang tolong doakan aku takde penyakit yang kronik2 yee..sebab sampai sekrang pun, kalau aku sakit kepala memang macam tu la aku..nak tido tak ley..kena baring statik je..tak leh nak gerak2..kalau sekali gerak ke kanan..mula la berdenyut2..sakit okey..bukan aku saja reka2 cerita..ermm..klah, nak layan cerekarama ni.."dalil cinta"..fahrin Vs shrifah amani..hahaha..

**sempat lagi mengadap lappy ni walaupun sakit kepala aku ni tak 100% hilang..gatai..

No comments:

Post a Comment