:: follow me :: tq so much be my follower ::

Wednesday, March 31, 2010

al-fatihah

al-fatihah untuk arwah afif asyraf..
air mata ni keluar tak henti2 bila baca entri tentang arwah kat blog kakak arwah (nadya)..
baru aku sedar..bila seseorang dijemput Allah..itu yang dinamakan kehilangan yang hakiki dan abadi..hanya doa mengiringi setiap perjalanan mereka di sana..

jangan kita tangisi setiap perpisahan di dunia ini..semua ini hanya sementara..(dedicated untuk diri aku sendiri)

a message from somebody

somebody : saya cuma tak nak kehilangan awak je..
me : yup la..ser tak kan hilang k..kalau hilang pun ser jumpa Allah je..

**aku redha dengan setiap dugaan yang dah jadi kat aku..insyaallah, aku kuat untuk semua tu..Allah bagi kita dugaan sebab Allah tau, kita mampu buat..

No comments:

Post a Comment