:: follow me :: tq so much be my follower ::

Wednesday, March 24, 2010

ini bukan klik2 dpt RM100 k..

aku nak buat ape yer kalau dapat RM100??


nampak tak duit kat atas tu??replika duit la..bkn duit..kalau duit, dah lama kaya orang yang baca entri aku ni..hehhe..ermm..sebenarnya..ni contest yang dianjurkan oleh seorang jejaka ini.. tak susah pun nak join contest ni..senang je..korang cuma juz cerita apa yang korang akan buat kalau dapat duit RM100..ermm,,senang bukan?bukan sorg je yang dapat hadiah..ade 5 orang yang akan dapat hadiah duit..best tu..aku nak cuba jugak ni..kot2 ada rezeki kan??



ini cerita aku
kalau aku dapat duit RM100 tu..aku nak bayar duit pelancongan aku..tak faham??sebenarnya family aku telah berpakat untuk buat 1 tabung..tabung pelancongan..alhamdulillah, tahun lepas family aku dah berjaya menggunakan duit yang kitorang kumpul tu dengan holiday di pulau kapas..


pulau kapas yang telah dilawati..(gambar sekadar hiasan)

so, tabung tu akan terus berjalan sehingga hari ini dan insyaallah selama-lamanya..kalau aku dapat RM100 tu kan, aku nak bayar la duit pelancongan tu..setiap bulan aku kena bayar RM15 je sebab aku tak kawin lagi..kalau dah kawin kena bayar RM25..hehe..kalau dapat RM100 ni, dah dapat bayar untuk 6 bulan lebih..aku tambah lagi RM5 terus dapat bayar untuk 7 bulan. okey tu kan??takde la asyik tertangguh2 lagi..terus settle untuk tahun ni...sangat best la kan??harap lepas ni family aku boleh g holiday cameron pulak..mak aku teringin sangat nak ke sana..oh RM100...

** first tau tentang contest ni bila baca blog cik kiah pg td...tq cik kiah..

7 comments:

  1. wah..best tol melancong..kalau nak melancong tiap² tahun, follow aa aktiviti kelab kitorg..tiap² cuti ade konvoi.. ;p

    tQ for joining & good luck..

    ReplyDelete
  2. ahha kira btol2 cik maisarah..10x15=150 la..hikhikhik..minta maap kerana menegor

    ReplyDelete
  3. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  4. wahaha..btulla..mmg silap pun..ku dh ubah..hehhe..tq2..

    ReplyDelete
  5. Hello Blogger!
    Perkenalkan, saya dari tim kumpulbagi. Saya ingin tau, apakah kiranya anda berencana untuk mengoleksi files menggunakan hosting yang baru?
    Jika ya, silahkan kunjungi website kami www.kumpulbagi.com atau www.facebook.com/kumpulbagi/ untuk info selengkapnya.

    Di sana anda bisa dengan bebas share dan mendowload foto-foto, music, video, filem dll dalam jumlah dan waktu yang tidak terbatas, setelah registrasi terlebih dahulu. Gratis :)

    ReplyDelete