:: follow me :: tq so much be my follower ::

Sunday, March 7, 2010

work place @ study place?

my work place..tp boleh ke my work place??sebab aku tak kerja lagi..jadi aku bagi nama my study place..hehhe..suka2 aku je kan? takde idea nak menglipurlara kan, juz aku nak bagitau apa yang ada kat my study place...hohoo..poyo gile kn??tapi a.a.k (ada aku kisah)?apa benda yang ada ye??
  1. my pc la..boleh ke kata tu hak milik aku?hehe..boleh la jadi milik aku sekejap kan?hehe..memang sangat best pc aku ni..dengan monitor yang besar gabak..dah macam tengok tv dah..hahha..ada macam2 benda kat dalam tu..ada yang berkaitan dengan study aku n ada jugak yang takde kaitan langsung..hahha..biasa la kan??hiburan tu perlu ade untuk menceriakan diri..
  2. kerusi ..aku ada dua kerusi kat cni..satu yang agak lembut n satu lagi yang keras gile..yang keras gila tu adalah tempat aku letak sweater aku @ lab kot aku..lagi satu kerusi keras tu akan jadi kerusi pelawat2 aku..hahha..sape ye yang biasa duk situ??abg zizi + adah + d + ungge..yang tu je yg selalu duduk situ..oppsss..lg sorg, kak syita..tapi sebab dia cuti bersalin, jd dh lama dia tak singgah kat kerusi tu..ermm,kerusi lembut pulak mestila tempat aku duduk 1 hari kat lab tu..hehhe..gigih okey aku berusaha..selagi tak gelap, selagi tu duk atas tu..hehhe..
  3. buku+kertas2 + surat2..macam2 buku la ada kat situ..buku aku pinjam, aku photostat, buku aku sendiri..surat2 pun banyak jugak,surat lama2 mana aku buang pun..bukan surat cinta okey??surat dari fakulti la..surat suh g seminar..surat suruh g kolokium(oohh..takut betul dengar kolokium ni)
  4. botol air..botol air ni aku baru je bawak dari rumah, kalau tak guna mug je la..botol air yg diberi percuma setelah aku membeli 'our blue'..haha..nak tau ape yang aku beli tanya aku sendiri okey..tak ley cerita kat sini ye..
  5. ole2..benda yang paling aku sayang..macam2 ole2 ada..ade keychain, beg kecik la, ade magnet2..macam2 la..semuanya lecturer2 or kawan2 aku yang bagi..yelah, diorang kan selalu pergi oversea kan?entah bila la aku pulak nak bagi kat diorang kan??
  6. headphone..headphone aku rosak sudah.dengar sebelah je..tapi kadang2 dia okey jugak..harap2 kau okey lagi ye?tak de fulus la nak beli yang baru..baik2 ye sayang..
  7. oppss..ada 1 kotak double a paper kat atas meja aku tu..konon2 nak letak makanan dalam tu.tapi takde makanan pun..saje je menyemak kat atas tu..kuang2..orang ada kotak, aku nak kotak jugak..hehhe..
tu je kot..yang lain banyak lagi tapi aku tak larat nak tulis dah..see the picture below ye..bukti2 ape yang ada kat my study place..hahha..

aku yg agak poyos di situ..

No comments:

Post a Comment